مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ظهر امروز در محور سنندج - دیواندره نرسیده به روستای کوله اتفاق افتاد.
مصطفی فرامرزی افزود: بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، ۲ دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان مرکز به محل حادثه اعزام و مصدومان را برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره منتقل کردند.
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: در حال حاضر مصدومان در بیمارستان تحت مداوا بوده و  وضعیت عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.
اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان کردستان در خصوص علت این حادثه گفت: تجاوز به چپ از سوی راننده سواری رانا منجر به برخورد این دو خودرو با هم شد و چند نفر مصدوم جزیی داشت و خوشبختانه کسی در این حادثه کشته نشد.   

سرهنگ عیسی گوهری یادآور شد: همچنین ظهر امروز بر اثر واژگونی سواری پراید در محور دهگلان به سنندج، راننده خودرو بدلیل شدت جراحات وارد در دم جان باخت که علت این حادثه نیز سرعت ز یاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شد.

۷۳۴۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.