مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در بعضی از شهرستان ها شاهد آمار بالای طلاق هستیم که این مهم نگران کننده است و باید بیشتر بررسی شود .

به گزارش ایسنا منطقه کردستان، حامد جولایی امروز 8 مرداد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بحث ازدواج جوانان و تسهیل کردن شرایط وظیفه ای است که تمام جامعه بر دوش دارند و همه باید کمک کنند .

وی ضمن اشاره به اینکه در سال جاری بالغ بر 3 هزار و 741 ازدواج صورت گرفته است، عنوان کرد: در شهرهای استان کردستان تعداد 2 هزار و 886 ازدواج و در روستاها 855 ازدواج صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به آمار طلاق در جامعه گفت: از فروردین سال جاری تا پایان تیر ماه یک هزار و 44 طلاق صورت گرفته است که از این میان 862 مورد در شهر و 182 مورد مربوط به روستاهای استان است.

جولایی از آمار بالای طلاق در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: امروز در بعضی از شهرستانها آمار طلاق بالا است که این مهم نگران کننده بوده و باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد .

وی در پایان به پرداخت تسهیلات ازدواج از ابتدای سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: جمع کل متقاضیان وام ازدواج 414 هزار و 177 نفر بوده که از این میان 182 هزار و 511 نفر وام دریافت کرده اند .

در ادامه این جلسه فتاحی معاون جوانان ورزش و جوانان استان اظهار کرد: از دستگاه های استان می‌خواهیم که در هفته ازدواج برنامه های موثری را داشته باشند.

وی افزود: تحکیم خانواده ها بحث اساسی است که باید در برنامه های ازدواج به آن توجه شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.