رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن هشدار به مردم این استان اظهار داشت: مجرمین اینترنتی با شیوه های مختلف سعی در تشویق مخاطبین خود به خریدهای اینترنتی شبه دار و یا ترغیب کاربران برای ورود به درگاه های بانکی جعلی می کنند.  
سرهنگ مهدی دانش پور افزود: کشاندن فرد پای دستگاه خودپرداز یکی دیگر از ترفندهای این کلاهبرداران است که مردم باید دقت کنند فریب این پیامک ها را نخورند و وارد سایت برای خرید کالا نشده و یا پای خودپردازها نروند.
وی یادآور شد: پیامک قطع شدن سهام عدالت و یا باطل شدن بُن کارت از شگردهای بکار گرفته شده برای کلاهبرداری ها در استان کردستان است یا اینکه مشترک گرامی برای باطل نشدن بُن کارت خود فورا تماس بگیرید از دیگر پیامک های فریبنده به قصد کلاهبرداری است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان همچنین خبر از رصد شاخ‌های اینستاگرام از سوی پلیس داد و گفت: پلیس فتا شاخ‌های اینستاگرام را رصد می‌کند و اگر تخلفی کنند با هماهنگی دستگاه قضایی با آنان برخورد قانونی خواهد شد.  
سرهنگ دانش پور اضافه کرد: ‌مواردی بوده که این افراد احضار هم شده‌اند که در مورد برخی از آنها تغییر رفتارهایی مشاهده شده که ناشی از همین برخوردها و اخطارها بوده است.
۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.