اولین دوره رقابت‌های دارت لیگ منطقه غرب کشور با حضور شش استان روز جمعه 28 تیرماه به میزبانی کردستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، اولین دوره رقابت‌های دارت لیگ منطقه غرب کشور به مدت یک روز و به میزبانی استان کردستان برگزار شد.

در این رقابت‌ها 40 ورزشکار به نمایندگی از شش استان کشور رقابت‌های خود را در قالب لیگ منطقه غرب رده سنی آزاد برگزار کردند.

زنجان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان استان‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که مسابقات خود را در سالن خانه بدمینتون شهرستان سنندج برگزار کردند.

رئیس انجمن دارت شهرستان سنندج در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار است که در این در شهر سنندج برگزار می شود و به صورت به صورت لیگ منطقه‌ای آزاد است.

شاهو هاشمی نسب افزود: حدود دو سال است که انجمن دارت سنندج به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت میزبانی مسابقات مهمی را برعهده گرفته است.

وی عنوان کرد: انجمن خانه دارت سنندج در حال حاضر با 9 تخته دارت استاندارد در طول هفته به آقایان و بانوان در سنندج خدمات رسانی می‌کند و دارت در شهرهای مریوان، بانه، سنندج و قروه فعال است.

رئیس انجمن دارت شهرستان سنندج در پایان با انتقاد از اینکه سالن فعلی مسابقات، برای برگزاری این مسابقات مناسب نیست؛ از ادارات درخواست داریم که سالن های خود را در روزهای خالی در اختیار ما بگدارند که ما مسابقات خود را برگزار کنیم.

 



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.