رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: ۱۸۵ میلیارد تومان از ردیف های بودجه‌ای مختلف با بهره ۱۰ تا ۱۲ درصد در اختیار بخش صنعت و تولید کردستان قرار گرفته است‌.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، محمد دره‌وزمی صبح امروز یکشنبه ( ۲۳ تیرماه) در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: هر واحد تولیدی که در شرایط کنونی اشتغال خود را حفظ و یا افزایش دهد کار بزرگی انجام داده است .

وی با بیان اینکه همه صنعتگران و معدنداران کردستانی به راستی زحمت‌کش هستند افزود: کردستان پتانسیل فراوانی در همه بخش ها دارد و هنر دولتمردان و بخش خصوصی استفاده از این منابع در جهت تولید ارزش افزوده و اشتغال است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، با اشاره به اینکه در چند سال گذشته بر روی ریل تولید قرار گرفته‌ایم تصریح کرد: بهره برداری از مواد خام و فرآوری آن در کردستان، فعالسازی واحدهای راکد و کمک به واحدهای فعال برای تولید باکیفیت بیشتر از جمله کارهایی بوده که در چند سال گذشته اجرا شده است .

وی عنوان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع استان بسیار فعال بوده و هم‌افزایی خوبی بین ادارات درخصوص تولید شکل‌ گرفته است .

دره‌وزمی ادامه داد: ۱۸۵ میلیارد تومان از ردیف های بودجه‌ای مختلف با بهره ۱۰ تا ۱۲ درصد در اختیار بخش صنعت و تولید کردستان قرار گرفته است‌ .

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد از بودجه استان به عنوان یارانه به سود بانکی تخصیص یافته که کاری بسیار مهمی در نوع خود است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه بخش خصوصی امیدآفرین در بخش تولید فعالیت کرده است خاطرنشان کرد: مصرف برق واحدهای تولیدی استان کردستان نسبت به سال قبل ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و تعداد واحدهای صادرکننده از ۲۶ واحد در سال ۹۷ به ۴۱ واحد در سالجاری رسیده است .

وی در پایان یادآور شد: از بانک‌ها و تمام دستگاه های دولتی انتظار  داریم از تولیدگران، صنعتگران و معدنداران استان کردستان حمایت ویژه داشته باشند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.