فیلم کوتاه "تنبیه" به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری استان کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم " open Air Filmfest Weiterstadt " آلمان راه یافت.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، فیلم تنبیه اثر کارگردان جوان سنندجی جلال ویسی در اولین حضور خود در جشنواره‌ های داخلی و خارجی به بخش پایانی و رقابتی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه  open Air Filmfest Weiterstadt   که در آلمان برگزار می شود راه پیدا کرد.

این فیلم 11 دقیقه‌ای بدون دیالوگ با بازیگری "مهران مُکاری" فیلمی ضد جنگ بوده و استفاده نادرست از قدرت را به عنوان زمینه‌ای برای از بین بردن آرمان های انسانی به تصویر در آورده است.

در این فیلم که طراحی و ایده آن را خود کارگردان برعهده داشته است، سیروان کریمی نویسنده فیلمنامه، مهدی کرمی به عنوان تصویر بردار، ارسطو مفاخری به عنوان صدابردار و سوران فهیم به عنوان تدوین و صدا گذاری ایفای نقش کرده‌اند.

این جشنواره از 8 تا 12 آگوست (17تا 21 مرداد ) در فرانکفورت آلمان برگزار می شود.

جلال ویسی متولد 1364 سنندج که تاکنون 4 فیلم کوتاه را تولید و کارگردانی کرده و تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره‌های داخلی و خارجی کسب کرده است. وی همچنین در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی نیز حضور داشته است.

 

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.