مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، 12 جشن بزرگ مردمی در 12 کانون فرهنگی هنری استان برگزار می شود .

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، کامل گلباغی، امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه کرامت در استان عنوان کرد: سیره و سلوک رضوی در دهه کرامت برای اعضای کانون‌های مساجد استان تبیین و ترویج شود .

دبیر اجرایی جشن‌های مردمی دهه کرامت استان کردستان با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در هر استانی مجری برگزاری برنامه های دهه کرامت است، تصریح کرد: در همین راستا اولین و مهمترین وظیفه ما این است که سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) به ویژه زندگی و منش امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه (س) برای اعضای کانون های مساجد تشریح و تبیین شود .

وی ثبت نام کانون های فرهنگی هنری مساجد در سایت جشن های مردمی دهه کرامت را ضروری دانست و ادامه داد: فعالیت‌های دستگاه‌ها در نحوه برگزاری دهه کرامت باید در سامانه دهه کرامت به آدرس WWW.AMFM.IR   بارگذاری شود .

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان شعار امسال دهه کرامت را «خدمت کریمانه و مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» اعلام کرد و گفت: این دوره از جشنواره مردمی دهه کرامت از ( ۱۳ تا ۲۳ تیرماه) سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود .

گلباغی از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، 12 جشن بزرگ مردمی در 12 کانون فرهنگی هنری استان برگزار می‌شود .

وی شاخص‌ترین برنامه دهه کرامت استان را برگزاری همایش بزرگ قرآن و عترت استان برشمرد و یادآور شد: این همایش به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان در تاریخ 19 تیر و با تکریم و تجلیل از چهره های شاخص قرآنی استان با حضور شخصیت های مطرح کشوری و قاریان بین المللی برگزار می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.