استاندار استان سلیمانیه گفت: از همه مسئولان مربوطه می‌خواهم برای سرمایه‌گذاری های بیشتر در زمینه های اقتصادی و فرهنگی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، هه‌وال ابوبکر امروز جمعه ( ۱۴ تیر ماه) در مراسم کلنگ زنی پروژه سنه سنتر اظهار کرد: استارت این پروژه ها در سفر سال گذشته استاندار استان کردستان به سلیمانیه با امضای تفاهم نامه زده شد.

وی افزود: از همه مسئولان مربوطه می‌خواهم برای سرمایه‌گذاری های بیشتر در زمینه های اقتصادی و فرهنگی اقدام کنند.

استاندار استان سلیمانیه اقلیم کردستان با بیان اینکه پروژه سنه سنتر دسته گلی برای سرمایه‌گذاران خواهد بود تصریح کرد: موفقیت این پروژه می تواند دروازه‌ای برای اجرای پروژه های بیشتر در اقلیم کردستان و استان کردستان باشد.

وی عنوان کرد: سعی کنیم بنیادهای نوین اقتصادی را آهسته و شفاف همانگونه که شهرداری سنندج در این پروژه انجام داده را پایه گذاری کنیم.

هه‌وال ابوبکر ادامه داد: امیدواریم این پروژه نمونه‌ای برای سایر سرمایه‌گذاران باشد و از لحاظ کیفی در سطح استاندارد های بین المللی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت پشتیبانی مسئولان از سرمایه‌گذاران یادآور شد: امیدوارم مسئولان استان کردستان همانگونه که در ابتدای کار تسهیگر بوده اند در ادامه نیز از سرمایه‌گذاران حمایت لازم را بکنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.