به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین رجبی روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای سنندج به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد روز مقامت، ایثار و پیروزی اظهار داشت: توسعه و رشد تجهیزات نظامی در کشور خود قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: همین امر باعث شده دشمنان جرات کاری علیه نظام اسلامی نداشته باشند و درخواست مذاکره کنند.
سردار رجبی افزود: وجود یک ملت متحد، رهبر شجاع و نیروهای نظامی و بسیجی آماده و جان بر کف ایران اسلامی را در مقابل تهدید دشمنان بیمه کرده است.
وی یادآور شد: دشمن از همه ظرفیت های خود از جمله تهدید، تحریم و دیپلماسی برای به زانو در آوردن ایران استفاده کرده اما نتوانسته کاری از پیش ببرد و در آینده نیز اقداماتی را خواهند دید که برای آنها پشیمان کننده است.
سردار رجبی با اشاره به اینکه باید دید در سوم خرداد چه عناصر قدرتمندی وجود داشت که بازخوانی آنها در هر مقطع از زمان مبارزه با استکبار آموزنده است، گفت: ایمان رزمندگان و فرماندهان به رهبری امام راحل یکی از عناصر پیروزی در سوم خرداد بود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: رزمندگان با این نیروی ایمانی قوی نسبت به طرح ریزی برای این عملیات اقدام و به پیروزی رسیدند.
وی از این قدرت به قدرت پیش برندگی و پیش روندگی یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان به ظاهر بزرگ و قدرتمند از این نیرو برخوردار نیستند.
سردار رجبی با اشاره به زمانی که دشمن به فلسطین تجاوز می کرد و امکان مقابله با تجهیزات آنها وجود نداشت، افزود: اکنون اگر اقدامی جنایتکارانه از سوی آنها روی دهد 24 ساعت بعد مجبور به آتش بس و عقب نشینی می شوند.
وی با بیان اینکه قدرت امروز نهضت های اسلامی به برکت جمهوری اسلامی و دید بزرگ امام (ره) است، اضافه کرد: مردم یمن نقاط ضعف دشمن را پیدا کرده و پیروزی های آنها در آینده نمایان تر خواهد شد.
در این مراسم مزار شهدای دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت محمدی شهر سنندج غبار روبی و عطر افشانی شد و شرکت کنندگان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.