به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ پیمان خلیلی روز پنجشنبه در تشریح عملکرد این سامانه اظهار داشت: سامانه صدور حواله الکترونیک، جایگزین چک شده و به گونه ای طراحی شده که حواله صادره به صورت الکترونیک میان دستگاه های اجرایی و عوامل ذینفع در فرآیند انتقال وجه، جابجا می شود.
وی اضافه کرد: پس از تایید نهایی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک و در سریعترین زمان، انتقال وجه به حساب مقصد در این سامانه انجام می گیرد.
خلیلی با اشاره به اینکه بطور قطع این امر موجب چابکی و توانمندی مجموعه مالی دولت می شود، افزود: به دلیل بهره مندی از شبکه ملی اطلاعات و استفاده از توکن یا همان نماد امضا، این سامانه از امنیت بالایی برخوردار است.
وی یادآور شد: طبق دستور استاندار و در راستای توسعه دولت الکترونیک و شفافیت اداری، دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری با پیگیری از نهاد ریاست جمهوری، دسترسی ادارات و ارگان های سطح استان به این سامانه از طریق شبکه دولت و پل ارتباطی با شبکه ملی اطلاعات را فراهم کرد.
تاکنون حدود 600 دستگاه دولتی در کردستان به شبکه دولت متصل شده و دسترسی به 37 سامانه ملی از جمله ستاما، سیماد، سنا، سامد، ستیاد و سادا در استان فراهم است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.