هادی آله ویسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از 49 مدرسه شهری این شهرستان، 33 مدرسه آن سفیر سلامت دارند و 12 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح هستند.
وی با بیان اینکه در این 33 مدرسه 11 مراقب سلامت مشغول فعالیت هستند، افزود: پنج نفر رابط بهداشت نیز 10 مدرسه را پوشش می دهند که با توجه به کمبود نیرو در این بخش ها برای افزایش تعداد سفیران سلامت برنامه ریزی شده است.
اله ویسی اضافه کرد: در هر یک از این 33 مدرسه، 15 درصد دانش آموزان سفیر سلامت هستند و استفاده از ظرفیت والدین در این راستا نیز از برنامه های امسال آموزش و پرورش است.
رئیس آموزش و پرورش کامیاران با اشاره به مشغول به تحصیل بودن 13 هزار و 751 دانش آموز در مدارس شهری این شهرستان یادآور شد: از این 33 مدرسه، 10 مدرسه ابتدایی پسرانه، 10 مدرسه ابتدایی دخترانه، 6 مدرسه متوسطه اول دخترانه، سه مدرسه متوسطه اول پسرانه و 4 مدرسه متوسطه دوم دخترانه است.
وی با اشاره به اینکه هفته گذشته از 20 نفر از سفیران سلامت برتر دانش آموزی این شهرستان تجلیل شده است، گفت: سفیران سلامت در بهبود و ارتقای شاخص های سلامت و وضعیت بهداشت مدارس و دانش آموزان نقشی بسیار مهمی دارند و نقش الگویی آنها برای دیگر دانش آموزان امری اجتناب ناپذیر است.
شهرستان کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.