امیرحسین اصانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک بیش از دو برابر کمک های سال قبل است اما برای آزادی 18 زندانی جرائم مالی غیر عمد در شهرستان به بیش از 14 میلیارد ریال نیاز داریم.
وی با اشاره به کمک سال گذشته 150 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان افزود: ستاد دیه نیز با اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال زمینه آزادی 11 مددجو را فراهم کرد.
اصانلو افزود: بیشتر مددجویان نیازمند این شهرستان به علت بدهی مهریه، دیه تصادفات رانندگی و محکومیت های مالی غیرعمد در حبس هستند و انجمن حمایت از زندانیان نیز برای آزادی آنان نیازمند کمک خیران است.
رئیس دادگستری دیواندره با بیان اینکه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از فروپاشی زندگی بسیاری از این افراد جلوگیری خواهد کرد، خواستار کمک بیش از پیش خیرین به این افراد شدند.
وی یادآور شد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از بالاترین انفاق ها و نیکی ها است و جشن گلریزان نیز مناسب ترین موقعیت برای عملی کردن و تقویت خصلت نیکوکاری و انفاق است.
اضانلو اضافه کرد: باید فرهنگ انفاق و کمک به همنوع در جامعه مختص به یک مراسم نباشد و در طول سال شاهد کمک بیشتر خیران باشیم.
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به مناسبت دهه اکرام ماه مبارک رمضان 29 اردیبهشت در دیواندره برگزار شد.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.