هیوا رحیم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان ضرورت افزایش کرایه حمل و نقل درون شهری اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی کرایه آژانس های تلفنی از 25 هزار ریال به 30 هزار ریال و کرایه تاکسی های عمومی بر اساس مسیرها بطور متوسط 20 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: نرخ تاکسی های عمومی بر اساس مسیر بندی به هشت هزار، 10 هزار ریال و 15 هزار ریال افزایش یافته و از اول خرداد اجرایی می شود.
رحیم زاده با اشاره به مبالغ مصوب و آیین نامه های سازمان حمل و نقل درون شهری افزود: رانندگان موظف هستند بر اساس نرخ های تعیین شده شهروندان را در مسیرهای درون شهری جابجا کنند.
وی از شهروندان درخواست کرد از سرویس های عمومی و ویژه به صورت دربستی و سرویس گیری از آژانس های تاکسی تلفنی به صورت چند مسیری خودداری کنند.
رحیم زاده یادآور شد: شهروندان در صورت هر گونه شکایت و درخواست با شماره تلفن های 34257610 – 34257611 تماس گرفته یا با مراجعه به سازمان حمل و نقل درون شهری شکایت خود را مطرح کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در بانه 284 دستگاه تاکسی عمومی، 220 دستگاه تاکسی موقت و 588 دستگاه تاکسی تلفنی در 17 دفتر آژانس فعالیت می کنند.
شهرستان مرزی با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.