سرهنگ عبدالله فاتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم هزینه های بسیاری برای تهیه اموال و وسایل جدید صرف می کنند اما در بسیاری از موارد هزینه ای برای نگهداری از آنها پیش بینی نمی شود.
وی یادآور شد: استفاده از قفل فرمان، دزدگیر، هزینه پارک وسیله نقلیه در پارکینگ های مجاز براحتی می تواند احتمال سرقت خودرو را بشدت کاهش دهد.
سرهنگ فاتحی افزود: صرف کردن هزینه ای برای مجهز کردن منزل خود به تجهیزات مدرن نظیر آیفون های هوشمند، نرده و دزدگیر بهتر از بوجود آمدن ناراحتی ها و استرس های ناشی از وقوع سرقت های احتمالی و احیانا از دست دادن اموال با ارزش است.
وی با اشاره به اینکه بهتر است با بکار بستن توصیه ها و هشدارهای ایمنی و امنیتی از وقوع سرقت پیشگیری کنیم، اضافه کرد: استفاده از درهای ضد سرقت، چراغ های تایمردار، آیفون های تصویری هشدار دهنده و استفاده از نرده و دزدگیر برای کاهش احتمال سرقت موثر است.
سرهنگ فاتحی سپردن طلا و جواهرات و اموال ارزشمند به صندوق امانات بانک ها، استفاده از شیشه های دودی و دوربین های مداربسته و هر اقدامی که ضریب امنیت منزل و وسایل نقلیه را افزایش می دهد از دیگر راه های کاهش سرقت است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.