استاندار کردستان بر نقش روابط عمومی‌ها در تسریع کار مدیران تاکید کرد و گفت،: روابط عمومی‌ها می‌توانند یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در آیین بزرگداشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات ضمن تبریک این روز، با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در تسریع کار مدیران،گفت: متاسفانه در سالی که گذشت ارتباط چندانی میان روابط عمومی‌ها و مدیران وجود نداشته است.

وی، عملکرد ضعیف روابط عمومی‌ها را ناشی از عدم باور مدیران و دل‌مشغولی روابط عمومی‌ها به مسائل دانست و گفت: باید این نگاه نادرست هر چه زودتر اصلاح شود.

مرادنیا با بیان اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید هنرمندانه به انعکاس دوسویه رویدادها بپردازند و نقش خود را همچون پل ارتباطی ایفا کنند، اظهار داشت: کار روابط عمومی ادارات نباید در مسائل جزیی نظیر نصب بنر و پلاکارد خلاصه شود بلکه باید هنرمندانه به مسائل توسعه ای ورود و نقش ایفا کنند.

استاندار کردستان با انتقاد از اشخاص و جریان‌هایی که به ناامید کردن مردم روی آورده اند، گفت: امروز بزرگترین سرمایه استان نیروی انسانی آن است اما نسبت به استان آنقدر منفی‌بافی شده که صاحبان فکر و اندیشه ناامید می‌شوند.

مرادنیا با بیان اینکه عامل توسعه نیافتگی کردستان در گام اول خود ما هستیم، اذعان کرد: چرا ما باید مدام از ناتوانی خود بنویسیم در حالیکه واقعا توانمند و ظرفیت‌های بی‌بدیلی برای رشد در اختیار داریم.

وی مدیران دستگاه‌های اجرایی را به بازنگری در دیدگاه خود نسبت به روابط عمومی‌ها فراخواند و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می توانند یاری‌رسان مدیران در بازتاب درست خدمات و تحلیل مسائل باشند.

مرادنیا ادامه داد: مدیران روابط عمومی‌ها را امین خود بدانند و آنان را در جریان امور دستگاه‌ها و ادارات خود قرار دهند.

استاندار کردستان سکوت در برابر کسانی که مردم را ناامید می‌کنند را جایز ندانست و گفت: هرگونه سکوت در این خصوص گناه است و لازم است اجازه ندهیم کسانی که دنبال منافع شخصی و جناحی خود هستند، مردم را به ورطه ناامیدی سوق دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.