بختیار خلیقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قندهای تولید شده توسط واحدهای قندریزی استان با اولویت در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا سپس شبکه های توزیع عرضه می شود.
وی با اشاره به اینکه قند با نرخ هر کیلوگرم 53 هزار ریال توزیع می شود، اضافه کرد: علاوه بر یک هزار و 600 تُن شکر، 400 تُن روغن هم به عنوان سهمه به این استان اختصاص داده شده تا این اقلام مورد نیاز در این ایام مبارک براحتی و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: 410 تُن آرد هم برای تهیه شیرینی جات، 600 تُن برنج، 401 تُن شکر خانوار، 75 تُن گوشت مرغ منجمد، 110 تُن گوشت گوساله منجمد و 225 تُن مرغ گرم از دیگر اقلام اختصاص داده شده به استان در ایام ماه مبارک رمضان است.
خلیقی گفت: برای حفظ آرامش بازار و کمک به شفاف سازی و روان سازی، اجرای نظام های توزیع، قیمت گذاری، اجرای هرچه بهتر برنامه های تنظیم بازار، پاسخ به موقع به تقاضاها و جلوگیری از شوک های ناشی از افزایش قیمت و جلوگیری از کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان و حذف واسطه ها و حمایت از مصرف کنندگان در مقاطع زمانی خاص طرح های اساسی اجرا می شود.
وی یادآور شد: از جمله این طرح ها می توان به تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار توسط سازمان جهاد کشاورزی، طرح تامین میوه و مرکبات پایان سال، برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و فروش فوق العاده در سطح واحدهای صنفی معتبر و فروشگاه های بزرگ چند منظوره و زنجیره ای اشاره کرد.
9 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان های سنندج، سقز، قروه، مریوان، بیجار، بانه، دهگلان و کامیاران و طرح فروش فوق العاده در دیواندره و سروآباد به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.