به گزارش خبرنگار ایرنا، عثمان عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کار ثبت نام برای خوابگاه ها شروع شده و تا چند روز آینده ادامه دارد.
وی افزود: دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه یاس نسبت به انتخاب اتاق اقدام کرده و پس از آن بر اساس ظرفیت و آیین نامه خوابگاه ها با تایید مسئولین معاونت دانشجویی و تایید نهایی اداره امور خوابگاه ها اسکان دانشجویان اسکان داده شوند.
عزیزی اضافه کرد: تلاش می کنیم همانند سال های گذشته به تمام دانشجویان کارشناسی به مدت هشت نیم سال، کارشناسی ارشد چهار نیم سال و هشت نیم سال دوره دکترا خوابگاه تعلق گیرد.
معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان یادآور شد: در صورتی که تا شهریورماه، ظرفیت خوابگاه ها تکمیل نشود اولویت اسکان با دانشجویان ارشد و دکترا خواهد بود تا کارهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی خود را انجام دهند.
وی با اشاره به تکمیل و راه اندازی سه خوابگاه جدید در پردیس دانشگاه کردستان گفت: پیگیری لازم را انجام می دهیم تا سه خوابگاه در حال ساخت را تا مهر 98 به بهره برداری برسانیم.
عزیزی تاکید کرد: در صورتی که مشکلات مالی وقفه ای در روند اجرای این خوابگاه ها به وجود نیاورد، 2 خوابگاه پسران و یک خوابگاه دختران در مجموعه فرشتگان راه اندازی می شود.
معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان افزود: به دلیل مشکلات بیمه ای دانشجویان و بر اساس آیین نامه خوابگاه ها فقط دانشجویانی می توانند اسکان داده شوند که انتخاب واحد نیم سال را داشته باشند چرا که سیستم تنها دانشجویانی را که انتخاب واحد کرده اند، به شرکت بیمه معرفی خواهند کرد.
وی اظهار داشت: از دانشجویان می خواهیم تا نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند چرا که به دلیل نداشتن بیمه از تخصیص خوابگاه به این دانشجویان معذور خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، دانشگاه امسال بیش از چهار هزار دانشجوی غیر بومی را در 14 باب خوابگاه دولتی و 6 ساختمان اجاره ای متعلق به ارگان‌های دولتی اسکان داده است.
10 هزار و 100 دانشجو در 30 رشته دکتری، 104 رشته کارشناسی ارشد و 52 رشته کارشناسی مشغول به تحصیل دارد، این دانشگاه همچنین دارای 385 عضو هیات علمی است.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.