به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با اعضای جدید هیات رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان اظهار داشت: با وجود اینکه کردستان در همه زمینه ها از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده اما غریب و مغفور مانده است.
وی یادآور شد: باید فارغ از مذهب، توانایی های فرزندان استان را هرچه بیشتر مطرح شود و این امر در صورتی میسر خواهد شد که از یکدیگر حمایت کنیم.
مرادنیا، رویکرد دولت در جوان گرایی و اعتماد به نیروهای بومی را قابل تقدیر اعلام کرد و گفت: تخریب نیروهای بومی بی انصافی است.
وی از روشنفکران و متخصصین جامعه خواست در برابر این تخریب ها سکوت نکنند و در مقابل، از این رویکرد و تصمیمات در این راستا، حمایت کنند.

** روزهای پر کار استاندار کردستان در تهران
پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان در مطلبی دیگر اعلام کرده، روز پنجشنبه گذشته مرادنیا علاوه بر جلسه با وزیر نفت، وزیر کشور و استانداران استان‌های مرزی در خصوص صادرات سوخت، با فرماندهی مرزبانی کشور نیز درباره وضعیت مرز باشماق مریوان گفتگو کرد.
وی همچنین در دیدار با رئیس سازمان محیط زیست کشور در خصوص معدن طلای سقز گفتگو کرد و خواستار آزادسازی هشت هزار هکتار از منطقه حفاظت شده اورامان برای بهره‌برداری مردم شد.
استاندار کردستان در ادامه جلسات خود به دیدار وزیر بهداشت رفت تا در خصوص بیمارستان سقز رایزنی کند و از وزیر قول مساعد بگیرد تا ۴۵ روز آینده هم بیمارستان به بهره‌برداری برسد و هم یک هلکوپتر امدادی به شهرستان سقز اختصاص داده شود.
ترمیم راه‌ها، راه آهن، چهار خطه کردن کمربندی بهشت محمدی سنندج و توسعه آن از مباحثی بود که مرادنیا با معاون وزیر راه مطرح و با قرارگاه خاتم الانبیا نیز در رابطه با اجرای پروژه‌های عمرانی مواردی بحث و بررسی شد.
قرار است در این خصوص هیاتی از دو طرف در موضوعات انتقال آب شرب به شهرستان‌ها، راه و راه آهن و عمران شهری با هم تعامل و گفتگو داشته باشند.
3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.