حجت الاسلام مختار کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعزام مبلغان به مناسبت های مختلف در طول سال از جمله ماه محرم، صفر و رمضان به مناطق محروم روستاهای فاقد امام جماعت از برنامه های اصلی سازمان تبلیغات است.
وی افزود: این تعداد مبلغ و مبلغه همزمان با آغاز ماه رمضان به مناطق و روستاهای محروم اعزام شده و تا پایان ماه مبارک در این مناطق حضور دارند و در مساجد و سایر اماکن مذهبی به سخنرانی درباره فضایل و برکات این ماه و برپایی کلاس ها و جلسات قرآنی می پردازند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان جذب بیشتر آحاد مختلف جامعه بویژه جوانان به مساجد، بهره گیری بیشتر آنان از برکات ماه مبارک رمضان و آشنایی بیشتر مردم با مباحث دینی و قرآنی را از جمله اهداف اعزام مبلغان در ماه رمضان اعلام کرد.
وی یادآور شد: بهره گیری از 140 مبشر فرهنگی (روحانیون اهل سنت) در اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی، برگزاری محافل و کلاس های آموزش قرآن کریم و برگزاری کرسی های تفسیر قرآن با دعوت از اساتید و مفسران اهل تشیع و تسنن در همه شهرهای استان از دیگر برنامه های این ماه مبارک است.
حجت الاسلام کرمی تاکید کرد: نهادها و دستگاه های فرهنگی از فرصت بزرگ ماه مبارک رمضان برای ترویج اخلاق و معنویت که سفارش رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است بهره بگیرند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.