فرزام بیدارپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح که از اول تا پایان ماه رمضان در سطح استان اجرا می شود 197 بازرس از ساعت هشت صبح تا هشت شب بر مراکز عرضه و تولید نظارت دارند.
وی با بیان اینکه در صورت وجود مورد خاصی بازرسان شیفت تا ساعت 12 شب آماده خدمات رسانی هستند، افزود: در مجموع بازرسان در مرکز بهداشت سنندج در قالب سه تیم، سقز 2 تیم و سایر شهرستان ها نیز هر کدام یک تیم به ارائه خدمات نظارتی می پردازند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: بازرسی از اماکن عمومی و مراکز حساس از تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی بویژه مراکز تهیه بامیه و زولبیا، قنادی ها و شیرینی پزی ها از جمله ماموریت های محوری در طرح سلامت رمضان است.
وی نظارت بر مراکز عرضه و فروش حلیم و آش که بیشتر مورد استقبال روزه داران است و همچنین پمپ بنزین ها را از دیگر ماموریت های این طرح در ماه رمضان اعلام کرد.
بیدارپور یادآور شد: در این ایام با دست فروشان مواد غذایی که فاقد بسته بندی و شرایط مناسب نگهداری هستند نیز به صورت جدی برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
وی به فعال بودن سامانه گویای 190 نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و تولید مواد غذایی، مراتب را از طریق این شماره تلفن به کارشناسان بهداشتی اطلاع دهند.
طرح سلامت رمضان از اول تا پایان این ماه مبارک در سطح استان کردستان اجرا می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.