به گزارش روز چهارشنبه وبدا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی از خدمات دکتر سیامک واحدی رئیس سباق دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقدیر و دکتر وحید یوسفی نژاد عضو هیات علمی این دانشگاه را به عنوان سرپرست منصوب کرد.
متن حکم دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت خطاب به دکتر وحید یوسفی نژاد به شرح زیر است:
به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام کنید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.
وزیر بهداشت همچنین در پیامی به شرح زیر از خدمات دکتر سیامک واحدی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقدیر کرد.
برادر گرامی جناب آقای دکتر سیامک واحدی خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید.
بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را درخدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه های دیگر خواستارم.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.