به گزارش روابط عمومی فرمانداری دیواندره حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره با بیان اینکه شعار سال و گام دوم انقلاب باید با تلاش اندیشمندان، دانشگاهیان و کارشناسان عملیاتی شود اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در دنیا پیش آمده می طلبد به عنوان کارگزاران نظام کارها و تلاش هایمان را بهتر از گذشته انجام دهیم.
وی افزود: با توجه به تجربه مدیریت چهل ساله کشور در کنار تحریم ها باید به گونه ای کار شود که در پایان عملکرد مناسبی در تحقق بخشیدن به شعار سال داشته باشیم.
وی اظهار داشت: اعضای شورای اداری نسبت به اقشاری که در جامعه کارگری، فرهنگی و شوراها فعالیت دارند توجه وبا وحدت وهمدلی مشکلات انان را بررسی و پیگیری کنند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در مراسم روز معلم نیز گفت: نقش و جایگاه معلم در تربیت انسان ها و چگونگی تربیت در هر جامعه ای تاثیر گذار بوده و این قشر همواره در شکل دهی و ساختار شخصیتی نسل آینده مهمترین مسئولیت را دارند.
وی با بیان اینکه نقش معلم تربیت نسلی است که دارای ویژگی هایی همچون باور به رعایت حقوق دیگران و توسعه گرایی باشند اظهار داشت: امروز برای پیروزی از تمامی مشکلات باید نسلی با نشاط و امیدوار تربیت شود.
فرماندار شهرستان دیواندره نیز جلسه شورای اداری گفت: در این شهرستان 540 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار روستایی و اشتغال فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.
جعفر توان اظهار داشت:همچنین در سال گذشته در راستای حمایت اقشار کم درآمد و طرح تنظیم بازار320 تن برنج، 110تن مرغ، 95تن گوشت قرمز و 35 تن میوه در این شهرستان توزیع توزیع شده است.
وی به ساخت مدارس در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون 27 واحد آموزشی در این استان در حال ساخت است که بیشتر آنها خیر ساز است.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غرب سنندج مرکز کردستان قرار دارد.
7353 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.