به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی، استانداری بهمن مرادنیا در دیدار صمیمانه با روسای شورای شهرستان‌ها و اعضای شورای اسلامی استان اظهار داشت: با توجه به وجود محدودیت های مالی و شرایط دشوار کشور حل آنی مشکلات امکان پذیر نیست و باید سعی کنیم با امکانات موجود و مدیریت صحیح بر چالش ها موفق شویم.
وی با بیان اینکه اعلام عدم توجه به شوراها از جانب بعضی اشخاص دور از انصاف است گفت: ممکن است بعضی کم توجهی ها از جانب برخی مدیران صورت گرفته باشد اما این مسئله را نباید به همه مجموعه دولت تعمیم داد.
وی با انتقاد و ابراز گله مندی از بعضی شوراهای اسلامی شهرها افزود: در بعضی شهرها شورا و شهرداری ها با هم تفاهم ندارند و این مسئله باعث می شود از رسالت واقعی خود که خدمت به مردم است باز بمانند.
استاندار کردستان، وجود برخی از مشکلات را مربوط به ضعف شوراها و شهرداری اعلام کرد و گفت: بارها بر وجود ایجاد اتاق شیشە ای در شهرداری ها و پرهیز از استخدام های غیر لازم تاکید شده اما گاها شاهد بکارگیری های نیرو در برخی شهرداری ها بودە ایم.
وی افزود: شهرداری ها نباید همە چیز را بە دولت تحمیل کنند و شوراها اگر شهرداری را ناتوان می دانند او را عزل کنند.
استاندار کردستان بر ضرورت بە روز بودن شهرداری ها و اعضای شوراها تاکید کرد و گفت: برگزاری دورە های آموزشی برای شهرداران و شوراها امری لازم است.
7349
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.