شهریار حنیفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 100 تن گوشت منجمد، یک هزار تن شکر ویژه خانوار، یک هزار و 600 تن شکر ویژه اصناف، یک هزار تن برنج بوده که سهمیه شهرستان ها به انبارهای آنها منتقل شده است.
وی اضافه کرد: کار توزیع این کالاها همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه های ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان ها شروع می شود و با توجه به اینکه به اندازه کافی کالاهای اساسی وارد استان شده است مشکلی از لحاظ تامین این کالاها وجود ندارد.
حنیفی افزود: در این طرح طوری برنامه ریزی شده که روند توزیع در شهرستان هر روز انجام شود و مردم مشکلی بابت تامین این کالاها نداشته باشند.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: این میزان کالا به نرخ در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف و برخی واحدهای صنفی مورد تایید ستاد تنظیم بازار توزیع می شود.
حنیفی افزود: در راستای رفع مشکلات نظارت بر توزیع هماهنگی های لازم با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده تا علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها، چندین مغازه در حاشیه شهرها برای توزیع اقلام به سازمان جهاد کشاورزی معرفی شود.
وی همچنین یادآور شد: خرمای مورد نیاز استان نیز از سوی سازمان تعاون روستایی خریداری و برای توزیع به مرور وارد استان می شود.
وی گفت: قیمت گوشت منجمد توزیع شده در ماه مبارک رمضان 300 هزار ریال، شکر 34ریال، خرما به تناسب نوع آن قیمتش متفاوت و برنج هم در سه نوع وجود دارد که قیمت آنها از 45 تا 75 هزار ریال متغیر است.
3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.