به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی کردستان، سید صلاح قریشی روز پنجشنبه اظهار داشت: این خدمات به صورت پایلوت در استان کردستان آغاز شده و در دیگر استان های کشور هم اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: اداره کل تامین اجتماعی کردستان و شعب تامین اجتماعی این استان به عنوان استان پایلوت برای اجرای سامانه متمرکز ارایه ٦٥ مورد خدمات غیر حضوری آغاز بکار کرده اند.
قریشی استفاده از فناوری های نوین برای خدمت رسانی را لازمه پویایی سازمان ها دانست و افزود: با توجه به تغییر فرهنگ عمومی و نیز پیشرفت تکنولوژی، فرآیندهای سنتی پاسخگوی نیاز مشتریان نبوده و سازمان تامین اجتماعی با درک صحیح این موضوع در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و الکترونیکی اقدام کرده است.
وی گفت: این خدمات غیرحضوری به منظور ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مراجعین است که در عین حال موجب کاهش تردد درون شهری و صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه این طرح به صورت پایلوت در استان کردستان عملیاتی شده و با احصا و رفع ایرادات احتمالی، به سایر استان ها تعمیم خواهد یافت بر لزوم فرهنگ سازی در راستای استقبال عمومی بیمه شدگان برای استفاده از خدمات غیرحضوری و الکترونیکی و دریافت و ثبت بازخوردها تاکید کرد.
وی یادآور شد: خدمات دفترچه درمانی، مشاهده و ثبت اعتراض نسبت به سوابق پرداخت حق بیمه، ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، اخذ برگ پرداخت حق بیمه، درخواست تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز، کمک هزینه ازدواج و کمک هزینه کفن و دفن از جمله خدماتی است که در این سامانه پیش بینی شده و در حال گسترش است.
قریشی تاکید کرد: با تکمیل سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان شاهد تحولی شگرف در نحوه خدمت رسانی در سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.