دانش زندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش برف در برخی نقاط کردستان از شامگاه جمعه آغاز شده است، اظهار داشت: اکنون این پدیده جوی تنها در محدوده روستای رش نش محور سنندج - مریوان در حال باریدن است.
وی اضافه کرد: شب گذشته در مسیرهای مختلف ارتباطی این استان از جمله سقز - بانه، مریوان - سقز، سقز - دیواندره به علت شدت بارش ها، تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر بود که با تلاش راهداران و برف روبی مسیرها، این محدودیت ها رفع شد.
زندی یادآور شد: روز گذشته راهداران این استان بیش از 300 کیلومتر از راه های استان را در محورهای منتهی به شهرستان های سقز، دیواندره و مریوان برف روبی کرده اند.
وی تاکید کرد: هم اکنون تردد در تمام محورهای ارتباطی اصلی و فرعی این استان بدون هیچ گونه مشکلی در جریان است.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام اداره هواشناسی کردستان، بررسی الگوها و نقشه های هواشناسی، تداوم فعالیت سامانه بارشی را تا بعدازظهر امروز نشان می دهد که بدنبال آن از شدت فعالیت سیستم بارشی کاسته می شود.
برای روز یکشنبه هوایی نسبتا آرام پیش بینی می شود اما مجدا از روز دوشنبه آسمان استان تحت تاثیر امواج فعال و سرد بارشی قرار می گیرد.
با توجه به ماهیت رگباری بارش ها در برخی نقاط آبگرفتگی معابر رخ می دهد و در مدت یاد شده بخصوص ساعات بعدازظهر وزش باد شدید و تندبادهای موقتی پیش بینی می شود.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.