به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم رونمایی پوستر این جشنواره که با حضور جمعی از خبرنگاران استان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کار و فعالیتی به تنهایی از عهده یک شخص بر نمی آید و همت و تلاش جمعی لازمه موفقیت و انجام هر گونه برنامه ای در تمام بخش ها است.
جلال قلعه شاخانی اضافه کرد: یکی از برنامه های این اداره کل استمرار برگزاری جشنواره های رسانه های کُردی در سنوات آینده است.
وی یکی از برنامه های این جشنواره را برپایی نمایشگاه رسانه های کُردی اعلام کرد و افزود: آمادگی کامل برای پذیرش درخواست فعالان حوزه رسانه های کُردی اعم از مکتوب و دیجیتال برای شرکت در بخش نمایشگاهی این جشنواره هستیم.
مسئول بخش نمایشگاهی نخستین جشنواره منطقه ای رسانه های کُردی هم گفت: تاکنون بطور شفاهی 20 نشریه محلی استان کردستان و برای شرکت در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و 6 درخواست کتبی هم در این رابطه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
یاسین شریعتی افزود: 24 تا 48 ساعت آینده هم نشریاتی که تمایل به شرکت در بخش نمایشگاهی این جشنواره را دارند می توانند لوگوی نشریه خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
طراح المان و نماد جشنواره رسانه های کُردی هم در این نشست گفت: برای طراحی المان جشنواره های کُردی از کبوتر که نماد صلح و دوستی و هم پیام رسانی است، استفاده شده است.
در این مراسم تاریخ برگزاری نخستین جشنواره رسانه های کُردی در سنندج چهار و پنجم اردیبهشت ماه امسال اعلام شد.
9936/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.