به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال روز دوشنبه در دیدار با پرسنل لشکر 28 پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین و روز ارتش اظهار داشت: دستگاه های حاکمیتی با تمام توان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند و تصمیم ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی موجب اتحاد بیشتر ملت و نظام شد.
وی اضافه کرد:تقارن این اقدام خصمانه آمریکا با روز 29 فروردین و روز ارتش فرصت مغتنمی است که از جانفشانی های نیروهای مسلح از جمله ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران تقدیر کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود: انتظار می رود این بار نیز با پشتیبانی و همراهی ملت این توطئه همانند سایر دسیسه های استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار خنثی شود.
خوش اقبال ادامه داد: مسلما با درایت رهبری معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید در آینده نزدیک یکبار دیگرشاهد سر افکندگی استکبار به سرکردگی ترامپ و ایادی آن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
وی با بیان این مطلب اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدرت و قوت بیشتر ازگذشته در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب حاضر خواهند شد.
خوش اقبال در بخشی دیگر از سخنان خود با قدرشناسی از جانفشانی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی گفت: اکنون مشاهده می شود که نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و دستگاه های امنیتی در تمامی عرصه ها از جمله حوادث ناگوار در کنار ملت هستند.
وی با بیان اینکه بازتاب حضور گسترده نیروهای ارتش برای خدمت رسانی به مردم سیل زده گوشه ای از ایثارگری و جانفشانی نیروهای ارتش است اظهار داشت: در حقیقت ارتش همواره در طول دوران انقلاب هم در جنگ و در دوره بازسازی و دیگر حوادث غیر مترقبه و بحرانها که در کشور رخ داده پیشگام بوده است.
3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.