رامبد نوذری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در اثر بارندگی های شدید بخشی از کوه های مشرف به گردنه صلوات بین تونل اول و دوم ریزش کرده است، اظهار داشت: نیروهای راهداری در محل مستقر شده و در حال ایمن سازی مسیر هستند.
وی افزود: در اولین فرصت راهداران اقدام به نصب تابلوها و علائم هشداری کرده و بنرهای متعددی نیز چاپ و در حال نصب در مسیر است تا از حوادث احتمالی در این نقطه جلوگیری شود.
معاون راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد: گروهی متشکل از اعضای ستاد مدیریت بحران استان به محل اعزام و در حال بررسی چگونگی ایجاد ریزش اجباری در این نقطه هستند.
نوذری با بیان اینکه احتمالا مجبور شویم با استفاده از انفجار یا ماشین آلات راهسازی این تکه جدا شده را فرو بریزیم افزود: پس از بررسی های صورت گرفته نوع ایمن سازی این مسیر به اطلاع مردم می رسد و سعی می شود در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
وی یادآور شد: این مسیر اکنون باز و تردد خودروها در آن جریان دارد، راهداران نیز به منظور امنیت بیشتر در منطقه حضور دارند.
گردنه صلوات آباد به طول حدود 25 کیلومتر در کوه های مشرف به همین نام قرار دارد و از 2 سال گذشته جاده آن در حال تعریض است.
این طرح تعریض به طول 21 کیلومتر در سه قطعه اجرا می شود که تاکنون حدود 90 میلیارد ریال آن تامین اعتبار شده و از 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.