سرهنگ عبدالله فاتحی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت اجتماعی ناجا با هدف ثبت لحظه های ماندگار ایثار و جلوه های ارزشمند انجام وظیفه و خدمتگزاری ماموران نیروی انتظامی اقدام به برپایی این جشنواره کرده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج قالب عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله برگزار می شود اضافه کرد: پلیس حافظ امین جان و مال مردم، پلیس هوشیاری، دقت و سرعت عمل، پلیس اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع، پلیس خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه، پلیس راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و پرهیز از خطر آرامش در سفر از محورهای این جشنواره است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود رابه نشانی @festpolice در یکی از پیام رسان های داخلی سروش، ایتا و آی گپ با نام گذاری به صورت لاتین و با مشخصات فرد ارسال کنند.
وی گفت: هر شرکت کننده مجاز است با در نظر گرفتن مضامین جشنواره، در هر بخش حداکثر سه اثر، به نام خود ارسال کند.
بر اساس فراخوان جشنواره نام صاحب اثر، کد ملی و شماره تماس برای هر یک از آثار با تغییر نام آن باید بر روی فایل درج شود و پیش از این اطلاعات نیز هر اثر شماره ای از یک به بعد داشته باشد.
علاقه مندان برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02181823709 در روزهای اداری از ساعت 9 تا 12 تماس بگیرند.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.