به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا جمال کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزیی از مردم است و تروریست خواندان این نیروی مردمی نشانه جهل و کینه آمریکا نسبت به مردم و نظام اسلامی است.
وی با بیان اینکه سپاه با اقدامات خود در خدمت محرومین و نیازمندان است، اظهار داشت: سردمداران آمریکا با این اقدام خصمانه خود باعث همبستگی و اتحاد بیشتر مردم و نظام شدند که به پایداری و قدرت بیشتر ایران کمک می کند.
ماموستا کریمی اضافه کرد: نیروهای سپاه در منطقه با تروریست ها مبارزه کردند و در راه مبارزه با تروریست های شهدای زیادی تقدیم کردند و قرار دادن سپاه در فهرست گروه های ترویستی نشان از خصومت و جهل آمریکا نسبت به ایران دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان به رسمی شدن مرز سیرانبند نیز اشاره کرد و گفت: رسمی شدن این مرز یکی از مهمترین مطالبات مردم بانه است که با تلاش و پیگیری های مستمر همه مسئولان محقق شد.
به گزارش ایرنا، مردم انقلابی بانه پس از اقامه نماز جمعه همصدا با سراسر کشور با تجمع مقابل مسجد جامع این شهر و راهپیمایی به طرف سپاه ناحیه شهرستان و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدام خصمانه سردمداران رژیم آمریکا را علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشدت محکوم کردند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.