به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی بسیاری از مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در کردستان، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس و اقشار مختلف مردم را همراهی می کردند.
حاضرین در این مراسم با شعارهایی علاوه بر حمایت از سپاه پاسداران، انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست ها نشان دادند و با سر دادن شعارهایی همچون، آمریکا در چه فکریه ایران همه اش سپاهیه، سپاه ما حامی حفظ دین است، حامی دین، دشمن صهیونیسم است، سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است، از این نیروی مردمی در مقابل اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا حمایت کردند.
در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج ادامه داشت اقشار مختلف مردم به صورت مستمر شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر می دادند تا خشم و انزجار خود را از استکبار نشان دهند.
ملت ایران بیدار است از ترامپ بیزار است، شعار هر ایرانی مرگ بر آمریکا و ملت قهرمان ایران پشتیبان سپاه است از دیگر شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود.
حاضرین در این راهپیمایی که همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار شد، همچنین شعارهایی را با همین مضامین به زبان کُردی سر دادند.
راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران امروز در شهرهای مختلف استان کردستان نیز با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد و همه یکصدا و متحد ضمن حمایت همه جانبه از سپاه، اقدام اخیر دولت آمریکا را در قرار دادن نام سپاه در میان گروه های تروریستی محکوم کرده و تاکید کردند سپاه خار چشم دشمنان است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.