به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آمریکای جنایتکار که با شکست گروهک های تروریستی تحت حمایتش راهی جز شکست و سیاهی پیش رو نداشت، اقدام به قرار دادن سپاه در میان گروه های تروریستی کرد.
وی افزود: تروریستی خواندن سپاه بلایی است مختص و منبعث از تفکر ترامپ که بدنبال فرار از مذمت افکار عمومی و همچنین سرپوش گذاشتن بر شکست های سیاست خارجی دولت آمریکا در منطقه است.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: ائمه جمعه و روحانیون این اقدام سخیف و نابخردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بشدت محکوم کرده و از مجامع بین المللی می خواهیم در برابر اقدامات نسنجیده و احمقانه ترامپ بایستند و مقابله کنند.
وی یادآور شد: در برهه ای که سپاه پاسداران حافظ جان، مال، شرف و ناموس ایران و ایرانی است و با نقش آفرینی خداپسندانه در مقابل گروهک های تروریستی، موجب شکست های پیاپی آنها شد همین اقدامات موجب ترس و وحشت در بین دشمنان نظام اسلامی و سپاه شده است.
ماموستا حسینی تاکید کرد: خداوند متعال همواره مسلمین را از مکر و حیله دشمنان نهی کرده و بارها متذکر شده که دشمنان خود را به دوستی نگیرید و مومنان را دوستان واقعی خود بدانید و در برابر دشمنان بجنگید که خداوند متعال یار و یاور شما است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه شامخ شهدا اشاره کرد و گفت: بی گمان خداوند متعال کالای جان و مال مومنان را به بهای بهشت خریداری می کند و آنها باید در راه خداوند بجنگند، بکشند و کشته شوند.
امام جمعه سروآباد افزود: این وعده ای است که خداوند متعال در کتاب های آسمانی انجیل، تورات و قرآن کریم به عنوان سند معتبری ثبت کرده و وعده راستین آن را داده و هیچ کسی از خداوند به عهد و پیمان خود وفادارتر نیست.
وی ضمن دعوت از نمازگزاران برای شرکت در راهپیمایی و محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و چهارم شعبان روز جانباز را تبریک گفت.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران سروآبادی بعد از اقامه نماز جمعه با تجمع در کنار مسجد جامع و حرکت به سوی خیابان فرمانداری این شهرستان با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ترامپ، ترامپ به جز خودکشی راه دیگری ندارد، مرگ بر استکبار جهانی و مرگ بر تروریست اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بشدت محکوم کرده و از مجامع بین المللی خواستند در برابر اقدامات ترامپ سکوت نکند.
در شهر هورامان تخت نیز نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی خود ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند و نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسراییل نشان دادند.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.