امین مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 117 اثر در بخش شعر و 72 اثر نیز در بخش داستان است.
وی افزود: جشنواره شعر و داستان جوان سوره از جمله جشنواره هایی است که در لابلای برگزاری تمام دوره های آن به معرفی یک نفر از هنرمندان و آثارشان به مردم می پردازد.
رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: دهمین دوره این جشنواره که همزمان با هفته هنر انقلاب در سنندج برگزار می شود به یادواره عبدالغفار واستگان شاعر و ادیب کردستانی متخلص به «نازک بین سنه» اختصاص پیدا کرده است.
وی یادآور شد: این جشنواره در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، در 2 بخش داستان (کُردی و فارسی) و شعر (کُردی و فارسی) برگزار و در رده سنی زیر 30 سال در سنندج برگزار می شود.
مرادی با اشاره به مشخص شدن داوران این دوره از جشنواره گفت: در بخش شعر (کردی و فارسی) محسن ترقی، جمال ملایی و بهزاد کرم اللهی و در بخش داستان (کردی و فارسی)عطا نهایی، محمد رضا کلهر و رضا امیری داروی آثار رسیده را بر عهده دارند.
دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره کردستان 25 فروردین همزمان با هفته هنر انقلاب در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار و با معرفی نفرات برتر بخش های مختلف به کار خود پایان می دهد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.