به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حمزه فلاح روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه اظهار داشت: این گروه ها در حوزه محرومیت زدایی فعالیت می کنند و در این بخش دست تمام مسئولین را می فشاریم و آماده ایم تا در بخش های مختلف به آنها کمک کنیم.
وی افزود: در حوزه اشتغالزایی ظرفیت های خوبی در استان داریم و بسیج سازندگی در این حوزه ماموریت دارد با توجه به ظرفیت های مطلوب در حوزه اقتصادی، طرح های مناسب را اجرایی کند.
سردار فلاح یکی از ماموریت های بسیج از نگاه رهبر معظم انقلاب را از بین بردن آسیب های اجتماعی دانست و اضافه کرد: در این زمینه بدنبال اقدام هدفمند بوده و با طرح کرامت آماده کمک به دستگاه های اجرایی هستیم.
وی در بخش دیگری یادآور شد: دشمن متحمل هزینه های بسیاری در منطقه شده اما به خواسته های خود نرسیده و همه این ناکامی ها را از چشم ملت ایران و سپاه پاسداران می بیند.
سردار فلاح تاکید کرد: دشمن خبیث، احمق و نادان سپاه پاسداران را تروریست معرفی می کند که این نشان از عصبانیت آنان و حقانیت سپاه دارد.
وی با بیان اینکه دیروز همه ملت ایران پاسدار بودند و مسئولین هم از همه جناح ها و با همه سلیقه ها رنگ و بوی سپاهی گرفتند، افزود: این اقدام آمریکا وحدت بیشتر نیروهای مسلح و مردم را افزایش داده است.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به همدلی مردم، نیروهای مسلح و مسئولین در سیل اخیر اشاره کرد و گفتد: مردم و مسئولان هم جهت و همدل به یاری حادثه دیدگان در گلستان، لرستان و خوزستان شتافتند.
وی اضافه کرد: ارتش قهرمان، سپاه عزیز و نیروهای انتظامی و مردم در کنار هم در تلاش هستند تا مشکلات را بر طرف کنند.
سردار فلاح ادامه داد: مردم ما در کردستان، مردم مناطق سیل زده را پشتیبانی می کنند و این شیرین و لذت بخش است و دشمن این را می بیند و سعی دارد شیرینی این همدلی را تلخ کند.
امام جمعه قروه هم در این آیین گفت: امروز سپاه پاسداران محبوب تر و مقتدرتر از گذشته شده و عظمت آن همیشگی است.
حجت الاسلام حسن باباییان اظهار داشت: زندگی امام حسین (ع) به عنوان الگوی برجسته پاسداران، سرشاز از نکات نابی است که حتی غیر مسلمانان را متحیر می کند.
وی به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: امروز سپاه یکی از برکات صالح و شایسته نظام اسلامی است که بر اساس تقوا و پرهیزگاری شکل گرفته و بر آمده از دل انقلاب و مردم است.
حجت الاسلام باباییان یادآور شد: امروز سپاه موجب حیرت دنیاست چرا که برآمده از انقلاب حسینی و تاسی گرفته از واقعه عاشورا است.
وی تاکید کرد: شخص فاسدی مانند ترامپ در عرصه ای قرار گرفته که صلاحیت آن را ندارد که رکن رکینی مانند نهاد انقلابی و ارزشی سپاه را مورد هجمه قرار دهد.
امام جمعه قروه گفت: امنیت و آرامش کشور و منطقه مرهون فداکاری سپاهیان است و با تقوایی که در دل فرزندان پاکباخته این کشور قرار دارد آنچنان اقتداری برای ایران ایجاد شده که رئیس جمهور ما سه روز در عراق حضور می یابد در حالیکه رئیس جمهور آمریکا شبانه به عراق می رود و شبانه می گریزد.
در این مراسم، سرهنگ محمدرضا مومنی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه معرفی و از زحمات سرهنگ محمدرضا حیدری تقدیر شد.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.