به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، هیوا خرم اظهار داشت: سال گذشته 255 پرونده در زمینه خسارت ناشی از معیوب شدن لوازم برقی مشترکان در استان رسیدگی و پس از بررسی‌های به عمل آمده 2 میلیارد و 325 میلیون ریال خسارت توسط بیمه دی به آنها پرداخت شد.
وی با بیان اینکه تعداد 845 پرونده نیز در دست بررسی و اقدام است، افزود: بررسی‌های کارشناسی این تعداد از مشترکان پس از تکمیل فرم اعلام خسارت از طریق شرکت بیمه‌ گر انجام و در صورت تایید در چارچوب بیمه ‌نامه، جبران خسارت خواهد شد.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: مشترکان در صورت متحمل شدن خسارت در سال 97 در عرصه و اعیان ملک مسکونی و تجاری، می ‌توانند با ورود به سامانه بیمه حوادث ناشی از برق مشترکان خانگی و تجاری (سایر مصارف) برای ثبت نام و الصاق کردن مدارک خود اقدام کنند.
خرم یادآور شد: قرارداد عقد شده با بیمه دی در سال 97، شامل لوازم برقی لوکس از جمله لپ‌تاپ، کامیپوتر، گوشی موبایل، دستگاه تلفن ثابت، شارژر و تب‌لت نمی شد.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 637 هزار و 530 مشترک خدمات می دهد و 100 درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق بهره مند هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.