به گزارش خبرنگار ایرنا، سامان احمدی روز دوشنبه در هشتمین جلسه شورای راهبردی اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان اظهار داشت: این اجلاسیه از سلسله برنامه های کنگره 5400 شهید استان است که براساس برنامه ریزی های انجام شده همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در سنندج برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این اجلاسیه برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا برگزار می شود و همه وظیفه دارند در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن آن تلاش کنند.
معاون هنری، سمعی بصری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: شهدای هنرمند استان به همت کمیته علمی و پژوهشی این اجلاسیه شناسایی شدند و اطلاعات لازم در ارتباط با آنها جمع آوری شده است.
احمدی اظهار داشت: شهید غلامرضا نریمان، شهید فریدون نعمتی، شهید پیمان ویسی، شهید فارس خالدی، شهید ارکان قدیمی، شهید سعید توفیقی و شهید مصلح مرادی از جمله شهدای هنرمندان کردستان هستند که در این اجلاسیه از خانواده آنان تجلیل می شود.
وی به برنامه های این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: رونمایی از 2 عنوان کتاب شامل کبوتران خونین بال و جرعه های عاشقی، اکران فیلم کوتاه و اجرای نمایش کوتاه موضوعی از جمله برنامه های این اجلاسیه تعیین شده است.
معاون هنری، سمعی بصری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآورشد: برای هرچه بهتر برگزار کردن این اجلاسیه از ظرفیت های فرهنگی و هنری استان نهایت بهره را خواهیم برد.
اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان 22 فروردین سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج با حضور مسئولان و هنرمندان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
9936 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.