کوهسار دادور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، 10 واحد مسکونی در پی هشدارهای قبلی تخلیه شده بود.
وی به تخریب 96 واحد انبار علوفه در شهرستان دهگلان نیز اشاره کرد و افزود: 76 جایگاه نگهدای دام نیز خسارت دید.
دادور با بیان اینکه 2 دهنه پل نیز بر اثر بارش های اخیر آسیب دیده است، به اقدامات پیشگیرانه ستاد بحران شهرستان پیش از بارندگی ها، اشاره کرد و یادآور شد: هشت بازدید از نقاط مستعد بروز سیلاب انجام و اقدامات لازم انجام شد.
وی از 60 فقره پاکسازی و لایروبی زیر پل ها، معابر و مسیل ها خبر داد و اضافه کرد: بارندگی های اخیر در شهرستان تلفات جانی نداشت و یک بیمار بد حال نیز با اورژانس هوایی به مراکز درمانی مجهز منتقل شد.
دادور با بیان اینکه بارش برف نیز مشکلاتی برای مردم پیش آورد، گفت: برفروبی مسیرهای اصلی و 28 روستای گرفتار در برف با سرعت توسط راهداری انجام گرفت.
وی تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان در چهار مرحله بحران بوجود آمده را برنامه ریزی و با اقدامات پیشگیرانه و آگاهسازی و اطلاع رسانی به شهروندان و نیز آمادگی کامل ادارات خدمات رسان و امداد رسان تلاش کرد تا خسارت ها را به حداقل برساند.
سرپرست فرمانداری دهگلان اظهار داشت: گزارش خسارت به زمین های کشاورزی، واحدهای مسکونی، زیرساخت ها و دیگر موارد جمع آوری و به مدیریت بحران استانداری کردستان ارسال شده است.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.