سیامک واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان 50 تختخوابی متکشل از آزمایشگاه، اتاق عمل، دو تخت آی سی یو و پنج بخش با تجهیزات کامل است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان صبح امروز برای برپایی به خوزستان فرستاده شد، گفت: 18 نفر برای برپایی این بیمارستان و تحویل آن به اورژانس خوزستان اعزام شدند و این بیمارستان تا زمانی که نیاز باشد در این استان دایر خواهد بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: امروز پنج دستگاه آمبولانس با 10 نفر از بهترین نیروهای فوریت های پزشکی اعزام شده و تا هر زمانی که نیاز باشد در اهواز مستقر باشند.
وی اظهار داشت: تمام کارکنان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در تمام سطوح، آماده ارائه خدمات سلامت به همه هموطنان در اقصی نقاط کشور هستند.
روز گذشته نیز به همت این دانشگاه یک کامیون حاوی کالاهای بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم سیل زده لرستان به این استان اعزام شد.
بارش شدید باران، تگرگ و برف روزهای میانی فروردین ماه امسال در مناطق مختلف کشور را در بر گرفت و در برخی از استان ها و شهرها باعث بوجود آمدن سیل و تلفات، صدمات و خسارتی به هموطنان بویژه در استان های گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان شد.
7348 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.