دانش زندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته راه ارتباطی مسدود شده حدود 15 روستای قروه بازگشایی شد و اکنون همه راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در جریان است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در هیچ کدام از محورهای مواصلاتی استان بارندگی گزارش نشده و فقط در برخی نقاط شاهد کولاک های مقطعی هستیم.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: از دهم فروردین تاکنون 9 هزار و 690 کیلومتر باند در استان توسط ماشین آلات راهداری برف روبی شده است.
زندی با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و 95 خودرو گرفتار در برف رهاسازی شد، افزود: در همین مدت 25 نفر گرفتار در برف توسط عوامل راهداری نجات و در راهدارخانه های استان اسکان داده شدند.
475 راهدار کردستان در طرح نوروزی از 25 اسفند پارسال تا 17 فروردین جاری آماده باش و به صورت شبانه روزی به مسافران و رانندگان خدمت‌رسانی می کنند.
راهداران در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و 900 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و 6 هزار و 600 کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار داده‌اند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.