بهروز علی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر بارش های شدید باران چند روز گذشته مسیر سروآباد - کامیاران در چند نقطه باعث رانش زمین و در نهایت بسته شدن یک لاین از این مسیر شده است.
وی افزود: رانش زمین در نزدیکی روستاهای دهکانان و تفین است و مسیر ورودی روستای دهکانان نیز بر اثر رانش زمین مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
بخشدار مرکزی سروآباد یادآور شد: بارش شدید باران همچنین باعث ریزش کوه در مسیر روستای نسنار و مسدود شدن راه ارتباطی این روستا شد.
وی اضافه کرد: نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر این روستا هستند ضمن اینکه ایمن سازی مسیر سروآباد - کامیاران نیز با حضور راهداران و دیگر نیروهای امدادی و مردم محل در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد آسمان استان شده و در اثر فعالیت این موج بطور میانگین شاهد 40 تا 60 میلی متر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها تا پایان روز 13 فروردین زیاد است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.