سرهنگ حمید عبدالملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در صورت مشاهده این خودروها در جاده های استان علاوه بر اعمال قانون، نمره منفی نیز در گواهینامه رانندگان لحاظ و از ادامه تردد آنها جلوگیری می شود.
جانشین فرمانده پلیس راه کردستان افزود: حمل مسافر بر روی بار خودروهایی همچون وانت هم از نظر قانونی ممنوع است و در این روز با متخلفان برابر قانون رفتار و اعمال قانون می شود.
وی اضافه کرد: از 25 اسفند سال گذشته و ابتدای طرح نوروزی تاکنون 12 نفر بر اثر تصادف رانندگی در جاده های این استان جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 17 نفر بود شاهد کاهش تلفات جانی هستیم.
سرهنگ عبدالملکی با اشاره به اینکه از تعداد 12 فوتی تصادف جاده ای 2 نفر در بیمارستان جان خود را از دست داده اند، گفت: بیشترین میزان تلفات این تصادفات هم در روزهای 26 و 28 اسفند بود که به ترتیب 6 نفر و سه نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایرنا، مرحله دوم ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت نیز از هشتم فروردین تا 17 فروردین در جاده های استان کردستان اجرایی و از تردد آنها ممانعت می شود.
طول شبکه راه های کردستان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.