کوهسار دادور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی های شدید موجب قطع برق چند روستا بدلیل آسیب به تیرهای برق شده بود که بسرعت این مشکل برطرف شد.
وی با اشاره به تخریب 6 جایگاه نگهداری دام در روستای ناوگران اضافه کرد: در این حوادث هم هیچ دامی آسیب ندیده و تنها به جایگاه ها خسارت وارد شده است.
دادور با اشاره به خطر آبگرفتگی روستای شعبانی هم افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان تا بامداد امروز در این روستا حضور داشت و مسیر رواناب را منحرف و از ورود خسارت به خانه ها و مدرسه روستا جلوگیری شد.
سرپرست فرمانداری دهگلان گفت: سالن‌های ورزشی شهر هم به منظور اسکان اضطراری اهالی 2 محله پرخطر شهر دهگلان شامل محله ساحلی و بیمارستان در نظر گرفته شده تا در صورت بروز سیلاب ساکنان به این اماکن منتقل شوند که خوشبختانه خطری این محلات را تهدید نکرد.

**40 روستا در محاصره برف
سرپرست فرمانداری دهگلان با بیان اینکه بارش برف نقاط مختلف این شهرستان را از دیشب فرا گرفته است، گفت: برف راه ارتباطی 40 روستای شهرستان را مسدود کرده است.
دادور افزود: منتظر هستیم تا با فروکش کردن شدت بارندگی، بازگشایی مسیر ارتباطی این روستاها با حضور راهداران و دیگر نیروهای امدادی را آغاز کنیم.
وی بارندگی ها این شهرستان را سنگین اعلام کرد و یادآور شد: امکانات لازم در شهرستان فراهم است و نگرانی از این مساله نداریم، ضمن اینکه محورهای اصلی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد.
شهرستان دهگلان در 45 کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.