به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در بازدید از مناطق منفصل شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی های اخیر باعث شد تجربه هایی بدست آید، نقاط حادثه خیز مناطق مختلف شهر سنندج از جمله نایسر بهتر شناسایی شده و در نتیجه برای رفع همیشگی این مشکلات برنامه ریزی کنیم.
وی به بارندگی های سیل آسای اخیر در استان اشاره کرد و افزود: طی چند روز گذشته جلسات متعددی در ستاد مدیریت بحران استان برگزار و برای مدیریت بارندگی ها و سیلاب ها در شهرهای مختلف اقدامات خوبی انجام شد.
استاندار اضافه کرد: مقرر شد شهر سنندج به چند نقطه تقسیم شود و برای نقاط حادثه خیز ارگان هایی مانند ارتش، سپاه، شهردار، جهاد نصر و بنیاد مسکن به عنوان معین شهرداری تعیین شدند.
به گزارش ایرنا، استاندار کردستان عصر یکشنبه از شهرک کوثر گریزه، کمربندی بهشت محمدی، شیخ رش نایسر، سه راهی قلیان و سد قشلاق سنندج بازدید و آخرین توصیه ها را به اعضای ستاد مدیریت بحران در راستای مقابله با سیل و جلوگیری از خسارت به شهروندان کرد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج به طور میانگین شاهد 40 تا 60 میلیتر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها زیاد است.
7355/3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.