شهردارسنندج گفت: تمامی سازمانها و مناطق تابعه این شهرداری بصورت شبانه روزی مجموعه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سیل و آب گرفتگی معابر را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، حشمت اله صیدی اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران در هفته جاری تمامی سازمان‌ها و مناطق تابعه این شهرداری بصورت شبانه روزی مجموعه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سیل و آب گرفتگی معابر را انجام دادند.

وی افزود: خوشبختانه عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل و مسیل های سیلاب با تلاش شبانه روزی در سطح شهر انجام شده است.

صیدی ادامه داد: در راستای جلو گیری از ورود آب به داخل منازل و برخی معابر بیش از 1000 کیسه شن توسط نیروهای خدمات شهری تهیه شده و در نقاط پرخطر تعبیه شده است.

وی افزود: شهرداری مناطق و نواحی اخطارهای کتبی را به مالکان منازل مناطقی که در مسیر سیلاب و بستر رودخانه قرار دارند را تحویل داده است.

شهردار سنندج گفت: در جلسات مختلف نقاطی که بیشترین خطر و احتمال آبگرفتگی دارد را شناسایی و نسبت به تعیین ماشین آلات عمرانی جهت استقرار تعیین شده است.

صیدی همچنین از استقرار 25 دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: این ماشین آلات از امروز تا روز 13 فروردین در ستادهای تعیین شده مستقر می شوند.

وی یادآور شد: این ماشین آلات در مسیرهای بلوار آزدگان، پارک کودک، بلوار 24 متری دگایران، میدان جهاد، پارک محمدی، میدان نبوت، ناحیه منفصل شهری ننله، ناسیر و حسن آباد، شهرک ساحلی، شهرک بهاران بلوار ساحلی و بلوار دکتر حسینی مستقر شدند.

شهردار سنندج تاکید کرد: در راستای کاهش حوادث و همچنین تسریع در امدادرسانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خوداری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شاهد کمترین آبگرفتگی و حادثه در سطح شهر باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.