به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه سرمایه گذاری ایستک کردستان محموله ای با حجم چهار تریلی شامل اقلام اساسی ازقبیل آب معدنی ، مرغ ، برنج ، پتو و نان را تهیه کرده و با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده ارسال کرد.
وی ارزش ریالی محموله ارسالی شرکت سرمایه گذاری ایستک را بیش از چهار میلیارد ریال اعلام کرد و ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه این شرکت، افزود: جمعیت هلال احمر به طرق مختلف در حال جمع آوری کمک های مردمی به هموطنان گلستانی با کمک خیرین و داوطلبان بوده و مراحل جمع آوری کمک ها همچنان در سطح استان ادامه دارد.
محمدی یادآور شد: به دنبال فراخوان اعلامی جمعیت هلال احمر مبنی بر جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان استان های شمالی کشور، این موضوع با استقبال گسترده اقشار مختلف مردم، خیرین و واحدهای تولیدی مطرح استان مواجه شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن اشاره به برپایی چادر و ایستگاه های جمع آوری کمک های نقدی مردمی در شهرستان های استان، اضافه کرد: مردم خیرخواه استان می توانند از طریق شماره حساب 99999 به نام جمعیت هلال احمر نزد تمام بانکها و همچنین اپلیکیشن #112*780 اقدام به واریز کمک های نقدی خود به سیل زدگان کنند.
محمدی اظهار داشت: کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی که در حال جمع آوری است به زودی احصا شده و در مراحل بعدی به استان گللستان ارسال می شود.
سیل ویرانگر در گلستان از روز اول فروردین 2 نفر کشته و تعدادی مصدوم بر جا گذاشت و شهرهای گنبد، مینودشت، آزادشهر، آق قلا، گمیشان و دهها روستا و بخش این استان را به زیر آب برد.
جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.