به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: نیاز است دولت با کمک دستگاه های مختلف برای ایجاد اشتغال و رونق تولید تلاش کرده و نسبت به برطرف کردن مشکلات اقتصادی کنونی از هیچ کوششی دریغ نکند.
وی تحقق شعار امسال را نیازمند همکاری مردم و بخش های مختلف دولتی، خصوصی و حاکمیتی اعلام کرد و افزود: با تلاش دلسوزانه مسئولان و حرکت جهادی می توان از مشکلات اقتصادی و تحریم های دشمن با موفقیت عبور کرد.
خطیب جمعه موقت سنندج ضمن تبریک سال نو خواستار تلاش دستگاه های مسئول در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران به ویژه در بحث اسکان مسافران شد و گفت: تلاش کنیم با استقبال گرم از مهمانان نوروزی، رضایت آنان را بدست آورده و خاطره ای خوش برایشان به یادگار بگذاریم.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه ها از تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران برای کمک به نیازمندان در جشن های نیکوکاری تقدیر کرد و اظهار داشت: همگی باید در سال جدید نیز نسبت به این امر خداپسندانه احساس مسئولیت کرده و کمک حال فقرا باشیم.
وی در ادامه دعا، استغفار و شکرگزاری را عامل تقویت روح انسان و حیات طیبه دانست و اضافه کرد: کسانی که دارای این سه خصلت باشند، رستگار دنیا و آخرت بوده و رضایت پروردگار را بدست می آورند.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال 1398، سال جدید را سال 'رونق تولید' نامگذاری کردند.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.