حیدر مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلم های متری شش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی، زندانی ها به نویسندگی و کارگردانی سعید ده نمکی، ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی و تختی به کارگردانی بهرام توکلی از جمله فیلم هایی هستند که در ایام نوروز اکران می شود.
وی افزود: در ایام نوروز همچنین سه فیلم چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی، رحمان 1400 به کارگردانی منوچهر هادی و فیلم سینمایی آهوی پیشونی سفید سه به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی اکران خواهد شد.
مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج اضافه کرد: از میان این فیلم ها، متری شش و نیم دارای ژانر اجتماعی، تختی زندگینامه جهان پهلوان غلامرضا تختی و آهوی پیشونی سفید سه ویژه کودک و نوجوان است و چهار فیلم دیگر دارای ژانر کمدی هستند که هر کدام در چند سانس در سالن های پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شوند.
وی یادآور شد: اکران فیلم های نوروزی در پردیس سینمایی بهمن سنندج از 29 اسفند آغاز شده و علاقمندان تا پایان تعطیلات می توانند در سانس های مختلف فیلم های مورد علاقه خود را به تماشا بنشینند.
مرادی با بیان اینکه نوروز 97 بیش از 10 هزار نفر فیلم های اکران شده را تماشا کردند، گفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج بدون در نظر گرفتن جمعیت و تعداد سینما در میان سینماهای حوزه هنری کشور پس از کلان شهرهای تهران، اصفهان و مشهد بیشترین تعداد مخاطب را ایام نوروز 97 داشت.
پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج 759 صندلی دارد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.