به گزارش خبرنگار ایرنا، شبکه اصالت و فرهنگ امروز دوشنبه، میزبان یادواره‌ای به نام مردانی خدایی از دیار مجاهدتهای خاموش، با هنری والا از جنس شهادت مزین است.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز کردستان، در این اجلاسیه اظهار داشت: بازماندگان هشت سال دفاع مقدس از جمله سردار احمدی مقدم، گنجینه خاطرات آن دوران هستند.
ابوالقاسم امان‌اللهی برگزاری این اجلاسیه را قدمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و افزود: به فرموده رهبرمعظم انقلاب زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از اجر شهادت نیست.
وی با تقدیر از مسئولان برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در اردیبهشت سال آینده، گفت: این همایش بزرگ تنها محدود به کنگره نشد و اجلاسیه‌های مختلفی در راستای آن برگزار شد که نشان از اهتمام مسئولین استان به بزرگداشت شهدا دارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب رهنمودهای ارزنده ای در این زمینه داشتند که اگر سال ها پیش به آن توجه می شد، امروز مشکلات کمتری داشتیم.
وی چنین اجلاسیه‌هایی را پیشانی مقابله با جنگ نرم دشمن اعلام کرد و گفت: صداوسیما بسیجی جبهه فرهنگی امروز است که با آگاهی و هوشیاری در این جبهه گام بر می دارد.
سخنران این همایش سردار احمدی مقدم، فرمانده سابق ناجا و رییس ستاد پشتیبانی مردم یمن است.
صداوسیمای مرکز کردستان امسال 340 ساعت در قالب 41 برنامه با محوریت شهدا تولید کرد که شاخص ترین آن، 40 سردار بود.
9937 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.