به گزارش خبرنگار ایرنا رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان روز شنبه در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در بخش فیلم کوتاه داستانی سامان حسین پور با فیلم ذبح نفر اول شد و جلال ویسی برای فیلم پرچم به مقام دوم رسید.
علی عباس داودنیا افزود: در همین بخش رسول احمدی برای فیلم اسب به مقام سوم رسید و محمد قسیمی برای فیلم 'باوکه' ( پدر) شایسته تقدیر شناخته شد.
وی با بیان اینکه داوران در بخش فیلم کوتاه مستند کسی را به عنوان نفر سوم نشناخت اضافه کرد: در این بخش برهان احمدی برای مستند کبوترهای روی شیروانی نفر اول و مهرداد یوسفی برای مستند از میهم تا رمادی دوم شد و فردین باتمانی برای مستند 'زرینگه دف' شایسته تقدیر شناخته شد.
رییس سازمان بسیج هنرمندان کردستان با اشاره به اینکه در بخش فیلمنامه سامان حسین پور با اثر روز معلم نفر اول شد اظهار داشت: ئاوات ساعدپناه با اثر نیشتمان نفر دوم و آکو زندکریمی با اثر گیلاس نفر سوم شدند.
داودنیا گفت: حامد گراوندی با اثر امید، فرهاد نجفی با اثر فرصتی دیگر، معصومه فرخی با اثر خانه شیشه ای و روناک کنعانیان با اثر پوتین های خاکی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.
وی یادآور شد: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در راستای حمایت از فیلمسازان استان و تولید آثار مبتنی بر مفاهیم ارزشی سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ را برگزار کرد.
داودنیا افزود: موانع توسعه اقتصادی کردستان، کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش، استکبار ستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال برخی از موضوعات جشنواره بوده است. وی اضافه کرد: سبک زندگی ایرانی - اسلامی، موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی، حمایت از کالای ایرانی و آسیب ها و فرصت های شبکه های اجتماعی از دیگر موضوعات این جشنواره بود.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.